وبلاگ مطالب گوشی موبایل

در این وبلاگ مطالب مربوط به گوشی موبایل درج می شود

وبلاگ مطالب گوشی موبایل

در این وبلاگ مطالب مربوط به گوشی موبایل درج می شود

  • ۰
  • ۰

گوشی‌های هوشمند زیادی در دسترس هستند که به هیچ وجه ضرر نمی‌کنند، در حالی که ویژگی‌های اصلی مشابهی با مدل‌های با بودجه بالا ارائه می‌کنند. به گفته تیم متخصص خود، برای کمک به شما در یافتن گوشی مناسب خود، بهترین گوشی‌های هوشمند اقتصادی سال 2022 را گردآوری کرده‌ایم.

The best budget 5G phones in 2022 [Buyer's guide] - PhoneArena

شیائومی ردمی نوت 11 بهترین تلفن با بودجه کلی

شیائومی ردمی نوت 11 دارای کیفیتی باورنکردنی برای یک گوشی ارزان قیمت است. پردازنده سریع اسنپدراگون 680 امکان جابه‌جایی سریع بین برنامه‌ها و اسناد را فراهم می‌کند: عملکرد عالی نسبت به قیمت.

از نظر بصری، ردمی نوت 11 با نمایشگر فول اچ‌دی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز کار نمی‌کند. این یک تصویر ابریشمی و صاف با حداقل لکنت ایجاد می کند. شیائومی یک آرایه دوربین سه گانه و سنسور 50 مگاپیکسلی را در پشت نوت 11 قرار داده است که یک دستاورد شگفت انگیز برای یک گوشی ارزان قیمت است.

Moto G9 Power بهترین گوشی مقرون به صرفه برای عمر باتری

Moto G9 Power نامگذاری مناسبی دارد و بهترین عمر باتری را در میان گوشی‌های هوشمند ارزان قیمتی که بررسی کرده‌ایم به رخ می‌کشد. انرژی آن توسط یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که برای تقریبا دو روز استفاده عمومی انرژی کافی را فراهم می کند. شارژ 20 واتی به این معنی است که می توانید این باتری غول پیکر را با سرعت معقولی روشن نگه دارید.

عمر باتری این چشمگیر به این معنی است که شما همچنین می توانید فیلم ها و فیلم ها را روی صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی برای مدت طولانی تری تماشا کنید. در حالی که G9 Power برای گوشی‌های هوشمند حجیم‌تر است، اگر زیاد از تلفن خود استفاده می‌کنید و دوست دارید بین زمان شارژ شدن، وقفه‌های زیادی داشته باشید، این ویژگی در اینجا بسیار چشمگیر است.

سامسونگ گلکسی A53 5G بهترین دوربین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه

اگرچه دستگاه پرچمدار برند مورد علاقه شما ممکن است گزینه ای برای بهترین مشخصات باشد، دوربین های باکیفیت زیادی در پیشنهادات ارزان قیمت برندهای برتر وجود دارد. سامسونگ با گلکسی A53 5G گزینه ای مناسب برای عکاسان ارائه می دهد.

دوربین اصلی A53 تصاویر را با وضوح خیره کننده 64 مگاپیکسلی می گیرد و یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی در کنار آن قرار دارد. انعطاف‌پذیری زیادی در نحوه گرفتن عکس‌های خود با آرایه دوربین موجود وجود دارد، همه در صفحه نمایش 120 هرتزی Super AMOLED برای تصاویر ابریشمی صاف و واضح به نمایش گذاشته شده است.

همچنین پیشنهادهای زیادی برای فیلمسازان وجود دارد. A53 می تواند با OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) عکس بگیرد تا تصاویری پایدار با جزئیات عالی ایجاد کند، که در دوچرخه سواری یا در حال حرکت ایده آل است.

گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی فضای زیادی را برای تصاویر و ویدیوهای شما در کنار برنامه ها و بازی های شما فراهم می کند.

موتورولا موتو جی 50 بهترین گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه

برای عملکرد با کیفیت در کنار آمادگی 5G، Moto G50 یک گزینه اقتصادی عالی است. موتورولا با پشتیبانی از صفحه نمایش 6.5 اینچی، دوربین 48 مگاپیکسلی و حدود 26 ساعت استفاده عمومی، گزینه بسیار جذاب و کم هزینه ای را برای افرادی که به دنبال گوشی هوشمند 5G با قیمت مقرون به صرفه هستند، ارائه کرده است.

بهترین گوشی مقرون به صرفه برای بازی Honor-50-device

بازی در حال حرکت نیازی به یک سیستم بازی اختصاصی ندارد. Honor 50 با قیمتی مقرون به صرفه از قدرت بسیار بالایی برخوردار است که آن را به گزینه ای عالی برای بازی های موبایلی با بودجه کم تبدیل می کند.

برای اجرای روان بازی ها با کمترین تاخیر، Honor 50 دارای چیپست اسنپدراگون 778G است که در کنار آن 6 تا 8 گیگابایت رم (بسته به مدل خریداری شده) قرار دارد. پنل 6.57 اینچی OLED بازی‌ها را در رنگ‌های پر جنب و جوش، مشکی‌های جوهری و با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز به نمایش می‌گذارد. اتصال 5G انصراف های آنلاین را به حداقل می رساند و امکان دانلود سریع بازی ها و برنامه ها را فراهم می کند.

با باتری 4300 میلی آمپر ساعتی و شارژ 66 واتی، می توانید در کمتر از یک ساعت به 100 درصد برگردید. اگر آخرین بازی‌ها و 5G را با هم اجرا می‌کردید، یک شارژ سریع فوق‌العاده است.

امیدواریم این مقاله به پایان جستجوی شما برای گوشی هوشمند عالی شما کمک کرده باشد. اگر نه، راهنمای ما را در مورد بهترین دوربین‌های آیفون و بهترین دوربین‌های سامسونگ بررسی کنید و درباره این برندهای پیشرو بیشتر بدانید

این نکته را فراموش نکنید که برای خرید یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب لازم است که از یک فروشگاه اینترنتی  با نازلترین قیمت (ضمن حفظ کیفیت ) خرید کنید. فروشگاه قلاب یکی از این فروشگاه های معتبر جهت خرید مطمئن است.

 

  • ۰۱/۰۸/۲۹
  • goldleaf.art art

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی