وبلاگ مطالب گوشی موبایل

در این وبلاگ مطالب مربوط به گوشی موبایل درج می شود

وبلاگ مطالب گوشی موبایل

در این وبلاگ مطالب مربوط به گوشی موبایل درج می شود

  • ۰
  • ۰

اما، درست مانند P50 Pro، این تصمیم کاملاً به نحوه استفاده شما از تلفن هوشمند بستگی دارد. اگر قبلاً در اکوسیستم تلفن همراه Google تعبیه شده‌اید، این احتمال وجود دارد که بخواهید pocket P50 را از دست بدهید.

از سوی دیگر، اگر مایلید به اپلیکیشن‌های جایگزین هوآوی روی بیاورید و خود را به طور کامل از سبک زندگی گوگل جدا کنید، بدون شک یکی از ویژگی‌های غنی‌ترین و منحصربه‌فردترین گوشی‌های هوشمندی که در سال 2022 باید داشته باشد به شما پاداش داده خواهد شد. پیشنهاد.

Huawei P50 Pocket، مانند Z Flip 3، یک گوشی تاشوی باز به باز است. این بدان معناست که به جای اینکه یک گوشی هوشمند با اندازه معمولی باشد که در صورت باز شدن به تبلت تبدیل می شود - مانند Mate X2 قبلی - در عوض، Pocket در هنگام بسته شدن به یک صفحه دستی نیم اندازه جمع می شود و یک صفحه نمایش معمولی گوشی هوشمند پس از باز شدن نمایان می شود.

Pocket شامل یک صفحه نمایش دایره ای کوچک 1.04 اینچی بر روی جلد نیز می شود و یک پنل OLED 6.9 اینچی 120 هرتزی در داخل آن بسیار بزرگتر است. این دستگاه مجهز به اسنپدراگون 888 کوالکام است (البته متاسفانه فقط 4G) و با 8 یا 12 گیگابایت رم عرضه می شود. همچنین بسته به مقدار پول نقدی که باید خرج کنید، یک انتخاب بین 256 یا 512 گیگابایت حافظه قابل ارتقا وجود دارد.

 

Huawei P50 Pocket Review: A Luxury Foldable Not For The Average User

بررسی pocket Huawei P50: قیمت و رقابت

در حالی که هنوز اطلاعات مربوط به قیمت و در دسترس بودن بریتانیا را دریافت نکرده ایم، چیزی که می دانیم این است که Huawei P50 Pocket در بقیه اروپا 1299 یورو قیمت دارد. این رقم را به پول بریتانیا تبدیل کنید و به حدود 1100 پوند نگاه می کنید.

اگر این تبدیل ارز زمانی که در نهایت در سواحل بریتانیا ظاهر می شود صادق باشد، قیمت P50 Pocket 150 پوند بیشتر از Z Flip 3 خواهد بود. توصیه. چرا می خواهید برای کمتر هزینه بیشتری بپردازید؟

با این پول، شما همچنین به رویارویی با آیفون 13 پرو مکس نگاه می کنید، که مسلماً تا می شود، اما اگر اینقدر پول نقد در جیب خود دارید، در حال حاضر به شما توصیه می کنیم. گوشی برتر اپل از 1049 پوند شروع می شود.

گلکسی اس 22 اولترا نیز باید در نظر گرفته شود. و در حالی که جدیدترین پرچمداران سامسونگ هنوز معرفی نشده اند، قیمت شایعه شده S22 Ultra را 1249 یورو (یا 1041 پوند) می داند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی هواوی

بررسی pocket Huawei P50: طراحی و ویژگی های کلیدی

جیب P50 با تا شدن در یک دستی نیم‌انداز - همانطور که از نام "جیب" نشان می‌دهد - و تبدیل شدن به یک گوشی هوشمند با اندازه معمولی در صورت باز شدن، اندازه‌ی قابل توجهی کوچک‌تر از Huawei Mate X2 دارد. و همچنین بسیار ارزان تر است.

این بدان معنی است که مانند Z Flip 3، P50 Pocket نه تنها می تواند در فضاهای کوچکتر مانند یک کیف کلاچ یا یک جیب کت داخلی کوچک فشرده شود، بلکه هزینه کمتری نسبت به گوشی های تاشو با صفحه نمایش داخلی به اندازه تبلت دارد. مانند Surface Duo 2 و Galaxy Z Fold 3.

هنگامی که بسته می شود، طراحی غیرمعمول "Dual-Ring" P50 Pocket اولین چیزی است که متوجه خواهید شد، که شامل یک جفت دایره بزرگ روی درب تلفن است. دایره بالایی شامل آرایه دوربین است، در حالی که دیگری یک صفحه نمایش ساده است که درست زیر آن قرار دارد. کمی شبیه یک جفت اجاق گاز القایی به نظر می رسد، اگرچه در رنگ سفید جدید با بافت، درخشان و الماس مانند، خسته کننده نیست. یک مدل طلایی "نسخه پریمیوم" نیز موجود است، اگرچه قیمت آن 300 یورو بیشتر است.

مانند Flip، این صفحه نمایش کوچک در جلو می تواند به عنوان منظره یاب دوربین یا برای مشاهده اعلان ها و ویجت های مختلف بدون باز کردن گوشی استفاده شود و می توانید لیستی از تم های پویا از جمله حیوانات کارتونی متحرک مختلف را اعمال کنید. به طور جالبی، هوآوی همچنین می گوید که این صفحه نمایش می تواند با استفاده از سنسور جدید دوربین Ultra Spectrum به شما نشان دهد که آیا یک لایه ضد آفتاب استفاده کرده اید یا نه. با این حال، این ویژگی در آزمایش اولیه در دسترس نبود.

جیب P50 با تا شدن فقط 15.3 میلی‌متر از گلکسی زد فلیپ 3 بسیار نازک‌تر است، اگرچه با وزن 190 گرم کمی سنگین‌تر است. ظاهراً نسبت به تاشوهای قبلی هوآوی 62 درصد در برابر ضربه و 33 درصد در برابر ضربه مقاوم‌تر است و از یک لولای جدید «چند بعدی» استفاده می‌کند، اگرچه در تست‌ها به اندازه نمونه سامسونگ محکم‌تر به نظر نمی‌رسد. .

هنگامی که گوشی در یک زاویه 90 درجه با گوشی قرار می گیرد که روی یک سطح صاف قرار می گیرد، قسمت بالایی صفحه به جای ثابت ماندن در جای خود، تمایل به صاف شدن دارد. در همین حال، نیمه بالایی Z Flip 3، حتی پس از چندین ماه استفاده سنگین، همچنان موقعیت خود را حفظ می کند، صرف نظر از اینکه آن را در چه زاویه ای قرار می دهید.

و در حالی که Flip برای حفاظت از نفوذ آب به رتبه IPX8 دست یافت، P50 Pocket این امتیاز را کسب نکرد. هوآوی درباره دوام نمایشگر داخلی pocket P50 نیز صحبتی نکرده است. مانند هر گوشی تاشو، صفحه نمایش انعطاف پذیر داخلی نسبت به نمایشگرهای استاندارد گوشی های هوشمند بیشتر مستعد خراش و خراش است، بنابراین ممکن است شش ماه بعد به نظر بکر نرسد.

یک امتیاز بزرگ این است که P50 Pocket از سرعت شارژ سیمی USB-C تا 40 وات پشتیبانی می کند، در حالی که Flip 3 باید حداکثر با حداکثر 15 وات کار کند. با قرار دادن یکی از کارت های حافظه نانو اختصاصی هوآوی، حافظه داخلی گوشی نیز می تواند تا 256 گیگابایت دیگر افزایش یابد. اینها نسبت به میکرو اس‌دی استاندارد گران‌تر هستند، اما حداقل می‌توانید فضا را افزایش دهید. شما با Flip انجام نمی دهید.

بررسی pocket هواوی P50: نمایشگرها

جیب P50 را باز کنید و یک صفحه نمایش بزرگ 6.9 اینچی OLED انعطاف پذیر 21:9 در داخل وجود دارد که از حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز، با نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز و وضوح کلی 2798 در 1188 پشتیبانی می کند.

این صفحه نمایش داخلی به وسعت رنگ Display P3 کالیبره شده است و یک بریدگی سوراخ کوچک در بالا وجود دارد که دوربین سلفی 10.7 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. دقت رنگ کاملاً تا حدی است که با استفاده از کالیبراتور نمایشگر X-rite Colormunki، میانگین دلتا E برابر با 1.2 را اندازه گیری می کند.

تصویر 3 از 24 بهترین گوشی هواوی

در واقع، جدای از اشباع جزئی در رنگ قرمز، هر رنگی به درد پول می خورد. همه چیز از پیمایش فیدهای رسانه های اجتماعی گرفته تا تماشای نتفلیکس به همان اندازه که ممکن است بخواهید به نظر می رسید و حداکثر روشنایی نیز نسبتاً خوب بود و در تست های من به 545 cd/m² رسید.

بررسی pocket Huawei P50: عملکرد و عمر باتری

وقتی صحبت از مشخصات داخلی می شود، مدل بریتانیایی کوالکام اسنپدراگون 888 نسخه چینی را با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به اشتراک می گذارد. نسخه Premium که قبلاً به آن اشاره کردم، با رم بیشتر (12 گیگابایت) و 512 گیگابایت فضای شروع عرضه می شود. هر دو مدل دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هستند.

ارزان ترین مدل را برای بررسی فرستادند که در تست های ما به اندازه کافی خوب عمل کرد. عملکرد آن سریع است، با لایه‌ای از سیالیت اضافه‌شده به کمک آن پنل ۱۲۰ هرتزی، اما به طور عpocket امتیازات Geekbench آن کمی کمتر از چیزی بود که انتظار داشتم. ممکن است Pocket برای تست عملکرد بهینه‌سازی نشده باشد، اما امتیازات چند هسته‌ای Z Flip 3 در واقع 11 درصد سریع‌تر بوده است.

همین امر در مورد بنچمارک های بازی Pocket نیز صادق است. امتیازات GFXBench Manhattan 3 خیلی بد نیست، اما باز هم میانگین نرخ فریم ثبت شده به خوبی Flip نیست – یا حتی آخرین نسل P40 Pro.

ناامیدی بزرگ دیگر این است که P50 Pocket مانند P50 Pro قادر به اتصال به شبکه 5G نیست. مودم 5G اسنپدراگون 888 ناپدید شده است و هوآوی توضیحی در مورد دلیل این موضوع ارائه نکرده است. حتی برخی از تلفن‌های ارزان قیمت این روزها برای 5G آماده هستند، بنابراین این تصمیم منطقی نیست.

بدتر از آن این است که عمر باتری بسیار ضعیف است. در هنگام پخش یک ویدیوی لوپ شده با فرکانس 120 هرتز با وضوح اصلی، تنها 13 ساعت و 46 دقیقه دوام می‌آورد، تاشوی هوآوی نسبت به Flip که بیش از دو ساعت از Pocket دوام می‌آورد، انرژی بیشتری دارد. تنظیم وضوح هوشمند را فعال کنید و نرخ فریم را به 60 هرتز کاهش دهید، و همه چیز کمی بهبود یافت و به 16 ساعت و 9 دقیقه رسید.

بررسی pocket Huawei P50: نرم افزار

نرم افزار حوزه ای است که هواوی به آن افتخار نمی کند. در چند سال گذشته، همه گوشی‌های جدید هواوی مجبور شده‌اند بدون اندروید پرچرب راه‌اندازی شوند، در عوض از نسخه‌ای که به‌عنوان EMUI هوآوی تغییر یافته است، استفاده می‌شود.

متأسفانه، چشم‌انداز Huawei P50 Pocket تغییر نکرده است و این بدان معناست که شما نمی‌توانید از سرویس‌های Google - مانند Google Maps، YouTube و Google Drive - در P50 Pocket استفاده کنید.

همچنین باید به فروشگاه برنامه های هواوی، AppGallery بسنده کنید. علی‌رغم اینکه فهرست برنامه‌ها، خدمات و بازی‌ها به‌طور پیوسته در زمان‌های اخیر در حال افزایش است، هنوز هم با گستردگی موارد ارائه شده توسط فروشگاه Play Google مطابقت ندارد و در نتیجه به آن خوبی نیست.

بررسی pocket Huawei P50: دوربین ها

از نظر دوربین، جیب P50 مجموعه ای از سه حسگر را در حلقه دوربین روی درب گوشی فشرده می کند. اینها شامل یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی (f/1.8)، یک واحد ثانویه 13 مگاپیکسلی (f/2.2) فوق عریض و یک دوربین ویژه 32 مگاپیکسلی Ultra Spectrum است که امکان عکس‌های فلورسنت جدید از گل‌ها و شاخ و برگ را فراهم می‌کند - البته همانطور که مشخص است. ، آزمایش این در وسط زمستان بسیار سخت است.

و حالا برای چند خبر خوب. دوربین های pocket P50 عالی هستند. عکس‌ها با جزئیات بسیار زیاد با سطوح نوردهی خودکار به خوبی قضاوت شده و نمایش رنگی به طرز دلپذیری ارائه می‌شوند. من به‌ویژه از نحوه گرفتن عکس‌های منظره توسط دوربین‌ها در شب تحت تأثیر قرار گرفتم، شکوفایی نور به حداقل می‌رسد و مناطق تیره‌تر روشن می‌شوند بدون افزودن یک رنگ غیرمعمول گرم.

دوربین سلفی نیز نسبتاً خوب است، اما همچنان توصیه می‌کنم هنگام عکاسی پرتره از دوربین‌های اصلی استفاده کنید. به عنوان یک تلفن تاشو، انجام این کار بسیار آسان است - فقط آن را از وسط تا کنید و از صفحه بیرونی به عنوان منظره یاب دوربین استفاده کنید. پرتره های پس زمینه تار فوق العاده هستند: جزئیات زیادی در ویژگی های صورت و خطوط واضح و مشخص در اطراف سوژه شما وجود دارد.

وقتی صحبت از فیلم می شود، Huawei P50 Pro با حداکثر رزولوشن 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می کند. این نیز کاملاً تثبیت شده است و فیلم‌های ویدئویی عمدتاً بدون پرش بودند. در هنگام پخش، فیلم Pocket گهگاهی هنگام حرکت در یک صحنه تکان می‌خورد، اما این مشکل به اندازه P50 Pro رایج نبود.

بررسی pocket Huawei P50: نهایی

با در نظر گرفتن همه چیز، اولین گوشی تاشو هوآوی داستانی غم انگیز از نتایج متفاوت است. هیچ بحثی وجود ندارد که P50 Pocket کمی طراحی است، با صفحه نمایش عالی و مجموعه ای از دوربین های فوق العاده. اما، از سوی دیگر، نادیده‌گیری‌های چشمگیر مانند فقدان 5G و راندمان ضعیف باتری – که به مشکلات نرم‌افزاری معمول اشاره نکنیم – باعث می‌شود تا یک گوشی هوشمند به‌طور فزاینده‌ای برای شما دشوار باشد.

  • ۰۱/۰۹/۱۲
  • goldleaf.art art

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی