وبلاگ مطالب گوشی موبایل

در این وبلاگ مطالب مربوط به گوشی موبایل درج می شود

وبلاگ مطالب گوشی موبایل

در این وبلاگ مطالب مربوط به گوشی موبایل درج می شود

  • ۰
  • ۰

سامسونگ گلکسی اس 22 که در فوریه 2022 وارد بازار شد، یک گوشی از سری سه گوشی مورد انتظار است. این دستگاه ممتاز با در نظر گرفتن تجربه کاربری نهایی طراحی شده است، از نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز تا سیستم پیچیده دوربین سه لنزی.

در مورد مشخصات و ویژگی های Samsung Galaxy S22 اطلاعات بیشتری کسب کنید، زیرا ما آنها را با جزئیات بیشتر در زیر بررسی می کنیم.

طراحی و نمایشگر گلکسی S22 سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس 22 را در جلو و مرکز توسعه نمایشگر قرار داده است که دارای نمایشگر 6.1 اینچی Infinity-O است، مجهز به فناوری Dynamic AMOLED 2X و Vision Booster برای بهبود دید در فضای باز و محافظت در برابر تابش خیره کننده روشن. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 87.4 درصد است، بنابراین حاشیه‌ها نیز ظریف هستند و صفحه نمایش تنها با سوراخ پانچ که دوربین جلو را در بر می‌گیرد، قطع می‌شود.

این صفحه نمایش نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد، بنابراین می توانید انتظار تجربه تماشای سینمایی را داشته باشید، خواه اولویت شما پیمایش در شبکه های اجتماعی باشد، تماشای کلیپ های یوتیوب یا بازی در حال حرکت. از نظر طراحی، قاب آلومینیومی با لبه‌های منحنی صاف دارد که هم در دست گرفتن راحت است و هم به راحتی در دست می‌آید. این دستگاه با پوشش گوریلا گلس Victus+ در جلو و پشت، به همان اندازه شیک و بادوام است و با استاندارد IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، می تواند به راحتی در برابر افت یا پاشیدن گاه به گاه مقاومت کند.

دوربین گلکسی اس 22 سامسونگ

Samsung Galaxy S22 دارای سیستم دوربین سه لنزی است که از یک لنز عریض 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی و لنز سوم اولترا واید 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. ناگفته نماند، دوربین این دستگاه می‌تواند تا 30 برابر بزرگ‌نمایی فضایی را به دست آورد، بنابراین می‌توانید از فاصله‌ای دور سوژه خود را بدون کاهش کیفیت تصویر خود به دقت بررسی کنید.

همه نرم‌افزارهای عکاسی را که می‌خواهید پیدا کنید، از جمله حالت شب، حالت پرتره و همچنین آنچه سامسونگ Nightography نامیده است. با استفاده از سنسوری 25 درصد بزرگ‌تر، تنظیم دوربین هوشمند می‌تواند تصاویری با جزئیات و متعادل در نور کم - از جمله پرتره‌های واضح - بگیرد.

طیف وسیعی از ویژگی‌های مختلف فیلم‌برداری نیز برای باز کردن وجود دارد - مانند قاب‌بندی خودکار، که دوربین را روی یک شخص یا شی متمرکز و متمرکز نگه می‌دارد، حتی اگر در کادر حرکت کند. علاوه بر این، اکنون می‌توانید به راحتی بین دوربین‌های جلو و عقب یا حتی از یک لنز به لنز دیگر با Director’s View تکان دهید و در نتیجه فیلم‌هایی با درجه حرفه‌ای دریافت کنید.

Samsung Galaxy S22 Power

این سری همچنین سریع‌ترین تراشه تا به حال را در گوشی‌های هوشمند گلکسی با پردازنده 4 نانومتری ارائه می‌کند که عملکرد فوق‌العاده روان و کارآمد را ممکن می‌سازد. این چیپست قدرتمند است که بسیاری از ویژگی های برجسته را در این دستگاه ممکن می کند، مانند ضبط دوگانه و توزیع هوشمند باتری. این دستگاه 5G آماده است، بنابراین شکی وجود ندارد که این گوشی هوشمند می‌تواند به آسانی از عهده اجرای چند وظیفه‌ای فشرده بر روی برنامه‌های پیشرفته و همچنین پخش جریانی بدون تاخیر و دانلودهای فوری برآید.

گلکسی S22 با One UI 4.1 نصب شده و در حال اجرا است که مبتنی بر اندروید 12 و با رابط منحصر به فرد سامسونگ پوشانده شده است. این سیستم عامل به گونه ای طراحی شده است که تا حد امکان بصری باشد، بنابراین حتی کسانی که از سایر دستگاه های Android یا Apple تغییر می دهند، می توانند به راحتی تنظیمات و برنامه ها را هدایت کنند.

باتری گلکسی اس 22 سامسونگ

باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی از عادات گوشی هوشمند شما یاد می‌گیرد و عمر باتری را مطابق با آنها در اولویت قرار می‌دهد تا به شما کمک کند از یک بار شارژ حداکثر استفاده را ببرید. در واقع، طبق گفته سازنده، این گوشی بسته به استفاده و محیط شما می‌تواند بیش از 24 ساعت دوام بیاورد.

به لطف شارژ فوق سریع 25 واتی که با آداپتور مربوطه موجود است (به طور جداگانه فروخته می شود) نیازی به اتصال یک شبه هم نخواهد بود. به‌علاوه، اگر گلکسی بادز شما رو به اتمام است، می‌توانید مقداری انرژی از Galaxy S22 به هدفون خود با Wireless PowerShare منتقل کنید، البته تا زمانی که حداقل 30 درصد داشته باشید.

بیشتر بخوانید: کدام گوشی گلکسی سامسونگ برای شما مناسب است

 

  • ۰۱/۰۸/۲۹
  • goldleaf.art art

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی