وبلاگ مطالب گوشی موبایل

در این وبلاگ مطالب مربوط به گوشی موبایل درج می شود

وبلاگ مطالب گوشی موبایل

در این وبلاگ مطالب مربوط به گوشی موبایل درج می شود

  • ۰
  • ۰

هوآوی در سال 2018 تصمیم خرید را برای خبره‌های پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند دشوار می‌کند و به نظر می‌رسد میت 20 پرو آن در سال 2019 نیز این روند را ادامه می‌دهد. میت 20 پرو نیز مانند نسل قبلی خود، P20 Pro، دارای سه دوربین در پشت است. مانند آن گوشی، دوربین بسیار خوبی است.

برخلاف P20 Pro، Huawei Mate 20 Pro دارای آخرین پردازنده Kirin 980 هوآوی است که این اولین گوشی اندرویدی است که از تراشه ای استفاده می کند که با استفاده از فرآیند ساخت 7 نانومتری ساخته شده است.

In just five months, Huawei has sold 10 million Mate 20 phones -  NotebookCheck.net News

بررسی هواوی میت 20 پرو: آنچه باید بدانید

ممکن است به نظر می رسد یک خرافات فنی باشد، اما مهم است. تراشه‌های ساخته شده بر روی یک فرآیند 7 نانومتری باید نسبت به تراشه‌هایی مانند اسنپدراگون 845 که بر روی فرآیندهای 10 نانومتری یا بزرگ‌تر ساخته شده‌اند، کارآمدتر باشند و دارای ترانزیستورهای بیشتری برای همان اندازه تراشه باشند. نتیجه باید سرعت بیشتر و عمر باتری بهتر باشد.

اگرچه این تنها پیشرفت هواوی میت 20 پرو نیست: این اولین گوشی هواوی با صفحه نمایش خمیده است، حسگر اثرانگشت آن زیر صفحه نمایش قرار دارد، اندروید 9 پای را با آخرین لانچر نرم افزار EMUI 9 هواوی در بالا اجرا می کند و با یک صفحه نمایش همراه است. آرایه دوربین سه گانه جدید و بهبود یافته.

بررسی هواوی میت 20 پرو: قیمت و رقابت

مشکل اینجاست که همه این ویژگی‌های جدید و درخشان به معنای قیمت جدید و درخشان هستند: هواوی میت 20 پرو 899 پوند است که آن را همتراز با گلکسی نوت 9 سامسونگ قرار می‌دهد و آن را 50 پوند گران‌تر از آیفون XR اپل می‌کند. 30 پوند بیشتر از Google Pixel 3 XL که از 869 پوند شروع می شود. اینکه آیا ارزش آن را دارد به اولویت های شما بستگی دارد، اما اگر مشتاق هستید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که کمی قیمت آن کاهش یابد یا در عوض Huawei P20 Pro را در نظر بگیرید. P20 Pro همچنین دارای یک مجموعه دوربین سه گانه است اما قیمت آن از زمان عرضه با قیمت بسیار بالاتر به 599 پوند کاهش یافته است.

بهترین قراردادهای Huawei Mate 20 Pro و معاملات بدون سیم کارت:

بررسی هواوی میت 20 پرو: طراحی و ویژگی های کلیدی

جدای از ویژگی‌های اصلی، نکته‌ای که در مورد میت 20 پرو در مقایسه با هواوی پی 20 پرو بلافاصله متوجه می‌شوید، این است که دوربین‌های پشتی از آرایش عجیب و غریب خود به سبک کد مورس به آرایش بیشتری رفته‌اند. مربع زیبا 2×2، با فلاش در گوشه بالا سمت چپ.

چیزی که کمتر در مورد میت 20 پرو مشهود است این است که روکش رنگ‌های آبی و سبز در قسمت‌های عقب به آرامی در مورب‌های ریز بافت شده است. این هنوز یک صفحه شیشه ای در عقب است، اما اگر ناخن خود را روی آن بکشید، می توانید صدای خفیف و زه مانندی را بشنوید، انگار که انگشت خود را روی یک صفحه وینیل می کشید. البته این کار را به شما توصیه نمی کنم.

ظاهری بسیار زیبا دارد و این مزیت را دارد که اثر انگشت به اندازه یک پشت براق ساده نشان داده نمی شود. متأسفانه، در همه رنگ‌ها در دسترس نیست – رنگ‌های مشکی و صورتی طلایی و گرگ و میش، درست مانند رنگ‌های P20 Pro، فقط براق هستند و نسبتاً سریع اثر انگشت نامطلوب را می‌گیرند.

با این حال، میت 20 پرو هر کدام را که انتخاب کنید، به اندازه هر گوشی هوشمند پرچم‌دار دیگری مدرن و پیچیده است. در واقع، با لبه های خمیده در جلو و عقب، بیش از کمی یادآور گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ است. این گوشی همچنین دارای IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است و یک باتری قابل توجه 4200 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است.

احتمالاً جالب ترین چیز در مورد آن، حسگر اثر انگشت است. این در پشت یا کنار، یا زیر صفحه نمایش در جلو نیست. در بافت خود نمایشگر، درست در زیر مرکز تعبیه شده است. این خواننده درون صفحه‌ای از حسگرهای فشار برای تشخیص وجود انگشت شست یا انگشت شما استفاده می‌کند و مانند یک اثرانگشت خوان معمولی برای باز کردن قفل گوشی کار می‌کند.

این سریع و تا حد زیادی قابل اعتماد است، اما ثبت نام به طور قابل توجهی بیشتر از یک خواننده اثر انگشت "معمولی" طول می کشد. این در صورتی است که اصلاً از خواننده اثر انگشت استفاده کنید. ممکن است استفاده از دوربین جلویی مادون قرمز «حسگر عمق سه بعدی» برای باز کردن قفل گوشی با صورتتان سریعتر و راحت تر باشد.

این از فناوری مشابه آیفون Xs و Xs Max استفاده می کند: یک پروژکتور نقطه مادون قرمز رو به جلو در جلو و یک دوربین مادون قرمز وجود دارد که نحوه اعوجاج این نقاط را هنگام برخورد با صورت شما انتخاب می کند. با استفاده از این داده ها، میت 20 پرو قادر است قفل گوشی را تقریباً آنی و در همه نوع نور باز کند. من در تاریکی، با نور پس‌زمینه صورتم و در شرایطی که برای فناوری باز کردن قفل چهره مناسب‌تر است، آزمایش کرده‌ام و هر بار بی‌عیب و نقص کار می‌کرد.

با این حال، چند چیز در مورد طراحی وجود دارد که من با آنها مشکل دارم. جک 3.5 میلی‌متری هدفون و فضای ذخیره‌سازی microSD وجود ندارد. این کارت حافظه نانو را پشتیبانی می کند، اما یافتن آنها بسیار دشوار است. سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس هر دوی این ویژگی ها را دارد که آن را به انتخابی انعطاف پذیرتر تبدیل می کند.

بررسی هواوی میت 20 پرو: دوربین

آرایه دوربین سه گانه P20 Pro زمانی که آن را در اوایل سال آزمایش کردیم آشکار شد و در Mate 20، هواوی آن را حتی بیشتر بهبود بخشید. این گوشی همچنان دارای سه دوربین در پشت است. اسنپر اصلی همچنان یک دوربین 40 مگاپیکسلی با وضوح فوق العاده بالا با دیافراگم روشن f/1.8 است. حتی دوربین تله فوتو نیز همین مشخصات را دارد: 8 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 و زوم اپتیکال 3 برابر.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی هواوی

نکته جدید این است که به جای اینکه دوربین سوم فقط برای عکس های سیاه و سفید باشد، Mate 20 Pro دارای یک دوربین با زاویه فوق عریض است. با ضربه زدن روی کنترل زوم در برنامه دوربین تا رسیدن به "0.6x" فعال می شود، این دوربین با فاصله کانونی معادل دوربین فول فریم 16 میلی متر عکس می گیرد، به این معنی که می توانید از گروه های بزرگی از افراد بدون استفاده از حالت پانوراما از نزدیک عکس بگیرید.

استفاده از این دوربین بسیار سرگرم کننده است و شبیه به دوربین زاویه باز در LG G7 ThinQ است. اما مراقب باشید: اعوجاج نوری به طور قابل توجهی در لبه‌های کادر ظاهر می‌شود، به این معنی که ممکن است نخواهید خیلی نزدیک و شخصی باشید. لنز جدید همچنین حالت ماکرو جدیدی را باز می کند که به شما امکان می دهد از سوژه های خود از فاصله 25 میلی متری عکس بگیرید.

در غیر این صورت، کیفیت تصویر به اندازه هواوی P20 Pro خوب است. هم در نور خوب و هم در نور ضعیف، استثنایی است، و اگر حالت پیش‌فرض ۱۰ مگاپیکسلی را انتخاب کنید، دوربین از وضوح اضافی سنسور اصلی استفاده می‌کند تا امکان زوم چشمگیر دوربین را تا ۵ برابر فراهم کند. این زوم کاملاً اپتیکال نیست، اما از زوم دیجیتال iPhone Xs Max و Pixel 3 XL در 5 برابر بهتر است.

البته، هواوی همچنین مشتاق افزایش کارایی حالت Master AI خود است که در سایر گوشی‌های تولیدی این شرکت نیز موجود است. این موارد مواردی را که ما معمولاً دوربین گوشی‌های هوشمند خود را روی آن‌ها قرار می‌دهیم شناسایی می‌کند - «ابر، ابرها»، «غروب آفتاب»، «سگ‌ها» یا «پرتره» - و مناسب‌ترین تنظیمات را برای آن سناریو اعمال می‌کند. با راه اندازی دوگانه NPU (پردازنده عصبی) تلفن، حتی می تواند این کار را با ویدیو هم اکنون انجام دهد.

فرآیند شناسایی به خوبی کار می کند. من حتی دیدم که دوچرخه ها را در یک عکس به درستی شناسایی می کند، اما اصلاحاتی که اعمال می کند گاهی اوقات کمی مشکوک است. اگر شرایط ابری را تشخیص دهد، در جبران بیش از حد اشباع می شود و تصاویر مصنوعی روشن ایجاد می کند. خوشبختانه، غیرفعال کردن این امکان وجود دارد: فقط روی X کنار برچسب شناسایی صحنه/شیء ضربه بزنید و "اصلاحات" حذف می شوند.

بررسی Huawei Mate 20 Pro: عملکرد، عمر باتری و کیفیت نمایشگر

اولین برداشت از گوشی عملکرد متفاوتی دارد. از یک طرف، سریع، روان و به اندازه هر گوشی هوشمند دیگری پاسخگو است. و در معیارهایی که ما استفاده می کنیم عملکرد چشمگیری را به ارمغان می آورد. در واقع، بر روی کاغذ، به نظر می رسد هواوی میت 20 پرو سریع ترین گوشی اندرویدی موجود است.

در ابتدا، در استفاده‌های روزمره، کمتر از کاسه استفاده می‌کردم، اما پس از چند به‌روزرسانی، مشکلات عملکردی در استفاده روزمره کاهش یافت و اکنون مانند هر گوشی دیگری در دسته‌ی قیمتی خود پاسخگو است. هنوز هم PUBG Mobile را با نرخ فریم «متوسط» اجرا نمی‌کند - به هر حال، این نرخ تقریباً 25 فریم در ثانیه است - اما من فرض می‌کنم زمانی که Tencent بهینه‌سازی‌های مناسب را انجام دهد، این تغییر خواهد کرد.

عمر باتری، خوشبختانه، کمی چشمگیرتر است. در تست خلاصه ویدیویی معمولی ما، Huawei Mate 20 Pro بهترین عملکردی را که تا به حال از یک گوشی هواوی دیده‌ام، با مدت زمان 15 ساعت و 21 دقیقه ارائه می‌کند. این به اندازه گلکسی نوت 9 یا وان پلاس 6 سامسونگ طولانی نیست، اما همراه با تکنیک‌های مدیریت باتری تهاجمی هواوی، که اساساً به طور فعال کارهای پس‌زمینه‌ای که غیرضروری تلقی می‌شوند را خاموش می‌کند، عمر باتری به راحتی یک روز و نیم یا بیشتر با استفاده متوسط دوام می‌آورد. .

جالب‌تر از این شاید این باشد که میت 20 پرو با شارژ بی‌سیم 15 واتی عرضه می‌شود که با شارژر بی‌سیم مناسب، گوشی را با سرعتی مشابه با وصل کردن آن شارژ می‌کند. حتی می‌توان آن را برای «شارژ معکوس» تنظیم کرد. سایر وسایل. سوئیچ را در تنظیمات باتری بچرخانید، گوشی را پشت به پشت در کنار گوشی یا دستگاه دیگری قرار دهید که از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند و میت 20 پرو می تواند به تنهایی به عنوان یک شارژر بی سیم Qi عمل کند. و اگر می‌خواهید حتی سریع‌تر شارژ کنید، این گوشی از SuperCharge جدید 40 واتی هواوی پشتیبانی می‌کند. من هنوز سرعت شارژ گوشی را مشخص نکرده‌ام، اما هواوی ادعا می‌کند 70 درصد در 30 دقیقه شارژ می‌شود، که سریع‌تر از طرح شارژ سریع OnePlus است که می‌تواند گوشی را در 35 دقیقه تا 60 درصد شارژ کند.

کیفیت صفحه نمایش نیز بسیار خوب است. این گوشی دارای صفحه نمایش 1440 x 3120 AMOLED با کنتراست کامل است و در حالت "Normal" دقت رنگی قابل قبولی داشت و قادر بود 95.4٪ از طیف رنگی sRGB را بازتولید کند. حداکثر روشنایی 466cd/m² است که نمی تواند با بهترین چیزی که سامسونگ یا اپل می توانند تولید کنند مطابقت داشته باشد، اما تضمین می کند که صفحه نمایش در اکثر شرایط قابل خواندن است.

ارزش برجسته کردن یک ویژگی کلیدی جدید دیگر را دارد. حالت دسکتاپ هواوی میت 10 پرو را به خاطر دارید؟ این به شما امکان می‌دهد یک کابل USB Type-C به HDMI را مستقیماً به درگاه USB Type-C گوشی وصل کنید و گوشی را به یک رایانه رومیزی تبدیل کنید، با یک رابط کاربری ویندوزی مجهز به اندروید و قابلیت اتصال صفحه کلید و ماوس از طریق بلوتوث. . خوب، Mate 20 Pro به شما امکان می دهد دقیقاً همین کار را انجام دهید اما از طریق یک اتصال بی سیم. تنها چیزی که نیاز دارید صفحه نمایشی است که از Miracast پشتیبانی کند.

Huawei Mate 20 RS Porsche Design

اما صبر کنید، قبل از اینکه به جمع بندی برسم، یک چیز دیگر وجود دارد. بله، هواوی در سال جاری دوباره تولید نسخه RS Porsche Design از میت 20 را دوباره بررسی می کند. چه فرقی دارد؟ نه چیز زیادی، جدا از کمی حافظه رم و فضای ذخیره سازی بیشتر (به ترتیب تا 8 و 512 گیگابایت)، نام تجاری و ترکیبی از چرم و شیشه پشتی که در قرمز و مشکی، شبیه چیزی شبیه به Thriller مایکل جکسون است.

اوه و، البته، حتی گران‌تر از میت 20 پرو معمولی است، 2095 یورو برای مدل با مشخصات بالا (8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی) و 1695 یورو برای نسخه با حافظه 256 گیگابایت. به طور جدی، هر چند. دو بزرگ برای این؟

بررسی Huawei Mate 20 Pro: حکم

با این حال، از هواوی میت 20 پرو معمولی استفاده کنید و کاملاً خوب خواهید بود زیرا این همه چیزی است که P20 Pro بود و بیشتر. صفحه نمایش بزرگتر، تراشه سریعتر، عمر باتری بهتر و آرایش دوربین سه گانه انعطاف پذیرتر از قبل دارد. این یک گوشی هوشمند عالی است که ظاهر و احساس طراوت با انبوه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار و شیشه‌ای براق دارد، به خصوص با طرح‌های ظریف پشت شیشه‌ای.

 

 

خرید انواع گوشی هواوی 

  • ۰۱/۰۹/۱۲
  • goldleaf.art art

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی