وبلاگ مطالب گوشی موبایل

در این وبلاگ مطالب مربوط به گوشی موبایل درج می شود

وبلاگ مطالب گوشی موبایل

در این وبلاگ مطالب مربوط به گوشی موبایل درج می شود

  • ۰
  • ۰

سامسونگ گلکسی A52s 5G که در سپتامبر 2021 رونمایی شد، جدیدترین محصول میان رده محبوب سری گلکسی A سامسونگ است. یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه که از نظر مشخصات به خطر نمی افتد، چیزهای زیادی برای ارائه دارد، از دوربین چهار لنز گرفته تا نمایشگر 6.5 اینچی Infinity O. با ما همراه باشید تا ویژگی های پرچمدار این گوشی را با جزئیات بیشتری در زیر توضیح دهیم.

 

 

طراحی و نمایشگر Samsung Galaxy A52s 5G

سامسونگ گلکسی A52s 5G که برای ارائه یک تجربه تماشای سینمایی طراحی شده است، از صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ Super AMOLED بهره می برد و با کمترین وقفه از حاشیه ها، از پخش نمایش عریض با رنگ های زنده لذت خواهید برد.

گیمرهای علاقه مند گوشی های هوشمند از شنیدن این موضوع که این گوشی دارای نرخ رفرش 120 هرتز است، خوشحال خواهند شد که انتقال روان را برای گیم پلی همه جانبه تضمین می کند. با این حال، نیازی به نگرانی در مورد استفاده از تلفن خود در اواخر شب نیست، زیرا Eye Comfort Shield نیز برای کاهش مصرف نور آبی شما و به حداقل رساندن هرگونه تأثیر بر خواب شما در دسترس است.

این دستگاه که از ترکیب پلاستیک مقاوم در پشت و شیشه گوریلا گلس 5 در جلو ساخته شده است، حتی برای دست و پا چلفتی ترین کاربران نیز مناسب است. این دستگاه دارای استاندارد IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP67 است، بنابراین می تواند به راحتی در یک روز بارانی مقاومت کند. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در طراحی گنجانده شده است، بنابراین می‌توانید پادکست مورد علاقه خود را وصل کنید و حتی اگر باتری هدفون بلوتوث شما تمام شده باشد، به آن گوش دهید.

بیشتر بخوانید: بررسی Samsung Galaxy S22

دوربین 5G سامسونگ گلکسی A52s

با وجود قیمت مناسب این گوشی، سیستم دوربین مملو از سخت افزار قدرتمند و ویژگی های سرگرم کننده است. دوربین عقب پیشرفته از یک لنز واید 64 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک لنز عمق 5 مگاپیکسلی نهایی تشکیل شده است.

این پیکربندی فناوری به حداکثر خلاقیت اجازه می دهد. به لطف میدان دید 123 درجه لنز فوق عریض، جزئیات را با دوربین ماکرو بررسی کنید، یا برای یک عکس از منظره خیره کننده، زوم کنید. در همین حال، دوربین عمق به شما این امکان را می دهد که فوکوس تصویر خود را با یک لمس ساده تنظیم کنید و با حالت Portrait کار می کند تا سوژه خود را در میان محیط های تار هنرمندانه شفاف نگه دارید.

حتی یک حالت سرگرمی اختصاصی نیز وجود دارد که شامل یک سری لنزهای سفارشی اسنپ چت است که در دوربین تعبیه شده است. با استفاده از این فیلترهای هوش مصنوعی، می‌توانید عکس‌های خود را تزئین کنید، جلوه‌های ویژه اضافه کنید، لباس‌های خود را پخش کنید و حتی کلیپ‌های ویدیویی خود را ویرایش کنید.

به‌علاوه، هنگام فیلم‌برداری، دیگر نگران ثابت ماندن نخواهید بود. Galaxy A52s 5G با حالت Super Steady که مانند یک دوربین اکشن با استفاده از نرم‌افزار پیش‌بینی‌کننده برای فیلم‌های 4K روان ضبط می‌کند، تمام کارهای سخت را برای شما انجام می‌دهد.

Samsung Galaxy A52s 5G Power

وقتی این دستگاه را روشن می‌کنید، می‌بینید که آن را با Android 11 اجرا می‌کند که با One UI 3.1 - سیستم‌عامل خود سامسونگ همپوشانی شده است. از برنامه‌ریزی تم تاریک گرفته تا ضبط‌کننده صفحه‌نمایش داخلی جدید، اندروید 11 ویژگی‌های زیادی برای کشف دارد، اما گلکسی A52s 5G برای اندروید 12 نیز واجد شرایط خواهد بود.

این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 778G 5G، پردازنده مرکزی هشت هسته ای و با رم 6 گیگابایتی، برای اجرای حتی پیچیده ترین برنامه های مجهز به هوش مصنوعی و همچنین جدیدترین فناوری های بازی در بازار، به خوبی مجهز است.

گلکسی A52s 5G آماده 5G است، بنابراین وقتی در یک منطقه پشتیبانی شده هستید، می‌توانید از همه چیزهایی که آخرین شبکه تلفن همراه بریتانیا در اختیار دارد، نهایت استفاده را ببرید. از دانلودهای فوق العاده سریع، بازی بدون تاخیر و سیگنال تماس ویدیویی سریع و قابل اعتماد در هنگام تماس با دوستانتان لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: کدام گوشی گلکسی سامسونگ برای شما مناسب است؟

باتری سامسونگ گلکسی A52s 5G

باتری 4500 میلی‌آمپری این گوشی می‌تواند تا دو روز آن را کار کند، بنابراین می‌توانید هر شب با اتصال به برق خداحافظی کنید. در واقع، تنظیمات مدیریت انرژی هوش مصنوعی سامسونگ می تواند به طور هوشمند عادات استفاده از گوشی هوشمند شما را مشاهده کند و توزیع نیرو را بر اساس آن تنظیم کند، و مطمئن شود که هرگز با باتری خالی دچار مشکل نخواهید شد.

با شارژر سازگار مناسب (فروش جداگانه)، می‌توانید از شارژ فوق سریع 25 واتی نیز بهره ببرید، که به شما کمک می‌کند در کمترین زمان به شارژ کامل برگردید.

  • ۰۱/۰۸/۲۹
  • goldleaf.art art

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی