وبلاگ مطالب گوشی موبایل

در این وبلاگ مطالب مربوط به گوشی موبایل درج می شود

وبلاگ مطالب گوشی موبایل

در این وبلاگ مطالب مربوط به گوشی موبایل درج می شود

  • ۰
  • ۰

با سخت افزار رشک برانگیز، گوشی های هوشمند هوآوی واقعاً به نقطه مطلوب رسیدند. ما همه بهترین گزینه ها را با توجه به بودجه و نیازهای شما جمع آوری کرده ایم

هوآوی در اواخر دهه 2010 موجی پس از موفقیت را پشت سر گذاشت و به سومین سازنده محبوب گوشی های هوشمند در بریتانیا تبدیل شد و دقیقاً پشت سر اپل و سامسونگ با طیف وسیعی از گوشی های باکیفیت و قیمت رقابتی خود قرار گرفت.

با این حال، ممنوعیت تجاری ایالات متحده در سال 2019 هواوی همچنان باعث ناسازگاری گوشی های هوشمند این شرکت با برنامه های گوگل از جمله جی میل، نقشه گوگل و پلی استور می شود. این حرکت اساساً هوآوی را مجبور کرد تا گوشی‌های خود را بدون برنامه‌ها و سرویس‌های کلیدی راه‌اندازی کند، بنابراین اگر قبلاً یک گوشی هواوی داشته‌اید، تجربه کاربری ممکن است کمی با نحوه به خاطر سپردن آن متفاوت باشد.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید هواوی را به کلی نادیده بگیرید. با سخت‌افزار و اجزای پیشرفته، به ارائه برخی از گزینه‌های درجه یک ادامه می‌دهد – به خصوص اگر دوربینی می‌خواهید که مورد حسادت همه دوستانتان باشد. گوشی‌های هواوی گاهی اوقات با قیمت ارزان‌تری در مقایسه با مشابه‌های اپل و سامسونگ خود به فروش می‌رسند.

اگر تمام این صحبت‌ها در مورد سیستم‌عامل‌های مختلف و ممنوعیت‌های تجاری به ذهن شما می‌رسد، راهنمای خرید ما را بخوانید و ما شما را از اتفاقات اخیر با هواوی راهنمایی می‌کنیم. پس از آن، لیستی از برترین انتخاب های ما توسط برند چینی را خواهید یافت. از پرچمداران عالی سری P و خط رده بالای Mate گرفته تا پرچمداران جدید تاشو، هواوی همه اینها را دارد.

چگونه بهترین هواوی را برای خود انتخاب کنیم

ممنوعیت تجاری ایالات متحده برای گوشی های هوشمند هواوی چه معنایی دارد؟

از ماه می 2019، هواوی از انجام تجارت با هر سازمانی که در ایالات متحده فعالیت می کند منع شده است، به این معنی که باید نحوه تجارت خود را اصلاح می کرد - از جمله نحوه تولید گوشی های هوشمند. از آنجایی که گوگل یک شرکت آمریکایی است، این بدان معناست که بسیاری از ویژگی‌های اصلی، از جمله جی‌میل، یوتیوب و مهم‌تر از همه، فروشگاه Google Play، دیگر در محصولات جدید در دسترس هواوی نبودند.

خوشبختانه برای هواوی، خود نرم‌افزار اندروید – در حالی که به شدت وابسته و از نظر تجاری توسط گوگل پشتیبانی می‌شود – منبع باز است، به این معنی که هر شخص یا شرکتی می‌تواند کاری را که می‌خواهد با آن انجام دهد. این بدان معناست که هواوی می‌تواند به استفاده از آن در گوشی‌های هوشمند خود ادامه دهد، البته بدون ویژگی‌های اصلی گوگل.

همه اینها به این معنی است که از ماه می 2019، هر گوشی که توسط هواوی راه اندازی شده است، بدون خدمات و محصولات متعلق به گوگل در دستگاه های خود بوده است. به‌جای فروشگاه Google Play، گوشی‌های جدید هوآوی دارای یک گالری اپلیکیشن هواوی در حال رشد و همچنین برنامه‌های جایگزینی هستند که نقش‌هایی مشابه نسخه‌های Google دارند. علاوه بر این، هواوی اکنون سیستم عامل خود را برای جایگزینی اندروید در گوشی های هوشمند خود ایجاد کرده است: سیستم عامل هارمونی. از آنجایی که این نرم افزار به شدت مبتنی بر اندروید است، به طور کلی تجربه مشابهی دارد. در حالی که مشتریان چینی هارمونی OS 2.0 را روی گوشی های جدید از پیش نصب شده می بینند، بقیه کشورهای جهان و خریداران بریتانیایی EMUI 12 را دریافت خواهند کرد.

بدون نرم افزار اندروید بی حد و حصر، هیچ تضمینی برای ارتقای منظم سیستم عامل یا به روز رسانی های امنیتی در دستگاه های Huawei وجود ندارد، که قبل از خرید باید به آن توجه داشت. با این حال، این شرکت قول داده است که پیشرفت‌های نرم‌افزاری مستمری وجود خواهد داشت، و ما متوجه شدیم که در عرض یک هفته پس از دریافت P50 Pro برای بررسی، به‌عنوان مثال، چند به‌روزرسانی OTA در دسترس بود.

بسیاری از گوشی‌های قدیمی‌تر نیز این تغییرات نرم‌افزاری را از دست نخواهند داد، زیرا هوآوی فهرستی از 100 مدل مختلف تلفن اندرویدی هواوی را اعلام کرد که با ارتقای سیستم عامل هارمونی در قسمت اول سال 2022 با EMUI 12 سازگار هستند. فهرست کاملی از واجد شرایط گوشی های هوشمند را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

اگر بخواهم برنامه های گوگل را روی گوشی هوشمند خود داشته باشم چه می شود؟

برای بسیاری، اگر تمام ایمیل‌ها، فایل‌ها و تاریخ‌های تقویم شما با سرویس‌های شرکت همگام‌سازی شوند، این زندگی بدون گوگل کمی غیرعملی است، بنابراین کنار گذاشتن تجربه اندروید پرچرب به سادگی یک گزینه نیست.

اما برای کسانی که دلتنگ هواوی قدیمی هستند، یک خبر خوب وجود دارد. همه گوشی‌های هواوی که در ابتدا با سرویس‌های Google Play عرضه شده‌اند – آنهایی که قبل از پایان سال ۲۰۱۹ منتشر شده‌اند – همچنان می‌توانند به برنامه‌ها، سرویس‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی Google دسترسی داشته باشند. بنابراین، همچنان می‌توانید یک گوشی هوآوی با کیفیت که از برنامه‌های مورد علاقه‌تان مانند P30 Pro 2019 استفاده می‌کند و به احتمال زیاد با پولی بسیار کمتر از آنچه که در ابتدا فروخته شده بود، تهیه کنید.

با این حال، خرید یک گوشی مدل قدیمی‌تر ممکن است برای بزرگ‌ترین علاقه‌مندان به فناوری خوشایند نباشد، بنابراین خرید گوشی آماده اندرویدی سازنده دیگری ممکن است گزینه بهتری باشد. اگر به نظر شما شبیه است، نگران نباشید، زیرا ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم: تلفن‌های هوشمند اندرویدی مورد علاقه ما را بخوانید تا گوشی‌ای را پیدا کنید که کمی مناسب شما باشد.

چقدر باید خرج کنم؟

خبر خوب این است که با چنین مجموعه گسترده‌ای از گوشی‌های هواوی، می‌توانید بدون پرداختن به هزینه‌های خود مدل مناسبی داشته باشید، به خصوص اگر دنبال یک مدل قبل از عرضه در ماه مه 2019 هستید. برخی از ارزان‌ترین مدل‌های هواوی در حال حاضر با قیمتی در حدود 100 پوند به فروش می‌رسند.

با این حال، اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری‌تان را تا زمانی که می‌توانید با خرید کرم دال‌کرم گوشی‌های هوشمند هواوی در آینده تضمین کنید، باید انتظار داشته باشید کمی بیشتر هزینه کنید. جدیدترین و بهترین گوشی های هواوی می توانند بیش از 1000 پوند قیمت داشته باشند، بنابراین امور مالی خود را بر این اساس آماده کنید.

بهترین گوشی های هواوی برای خرید

1. Huawei Mate 20 Pro: بهترین هواوی مقرون به صرفه

میت 20 پرو با قیمت عالی در پرچمدار قبلی هواوی، از نظر ارزش در بالاترین سطح قرار دارد. این مدل نسبت به نسل قبلی خود با یک صفحه نمایش بزرگتر، سرعت پردازش بیشتر و عمر باتری بهتر بهبود یافته است. این اولین اقدام هواوی برای استفاده از نمایشگرهای خمیده برای گوشی‌های هوشمندش بود، و هنوز هم با طرح‌های ظریف شیشه‌ای پشتی بسیار درخشان به نظر می‌رسد.

با توجه به اینکه Mate 30 Pro در حال حاضر با قیمت بیش از 1000 پوند به فروش می رسد، اگر می خواهید Mate مقرون به صرفه با برنامه های Google می خواهید، این بهترین گزینه است. در واقع، Mate 20 Pro در ابتدا با قیمت 900 پوند به فروش می‌رسید، بنابراین شما در اینجا کمی دزدی می‌کنید، حتی اگر کمی طولانی شود.

برای جزئیات بیشتر بررسی کامل Huawei Mate 20 Pro ما را بخوانید.

2. Huawei P30 Pro: بهترین هواوی با برنامه های Google

هواوی پی 30 پرو که در مارس 2019 عرضه شد، بهترین گوشی هوشمند هواوی است اگر به دنبال نرم افزار اندرویدی پرچرب هستید. مانند بسیاری دیگر از دستگاه‌های هوآوی، دوربین‌ها همچنان پابرجا هستند و عکس‌هایی را در شب و در نور کم با جزئیات عالی می‌گیرند.

با این حال، به گفته ناتان اسپندلو، سردبیر ارشد در زمان بررسی، دوربین‌ها به سادگی «میخ روی کیک شاید خوش‌رنگ‌ترین پرچم‌دار تا به امروز» بودند. P30 Pro دارای یک باتری عالی – با دوام بیش از 22 ساعت در تست‌های ما – با قدرت پردازش سریع است که همگی در 6.47 اینچ ظروف شیشه‌ای خیره‌کننده و منحنی محصور شده‌اند. این آخرین پرچمدار هواوی بود که از خدمات گوگل نیز بهره مند شد، که یک امتیاز بزرگ دیگر است.

برای جزئیات بیشتر بررسی کامل Huawei P30 Pro ما را بخوانید.

3. Huawei P30: بهترین هواوی زیر 400 پوند

علیرغم نمایشگر کوچکتر و مسطح‌تر از نمایشگر موجود در مدل پرو، هواوی P30 پرو هنوز هم عملکرد خوبی دارد. از نظر داخلی، این جفت اکثرا شبیه هم هستند و از همان چیپست 8 هسته ای Kirin 980 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز استفاده می کنند و تنها حافظه رم (6 گیگابایت) و فضای ذخیره سازی (128 گیگابایت) کمی متفاوت است. مسلما، ما متوجه شدیم که عمر باتری کمتر از P30 Pro است، اما مدل معمولی همچنان یک روز و نیم استفاده متوسط را تجربه کرد.

برای تلفنی که تفاوت چندانی با Pro ندارد، ممکن است انتظار قیمت نسبتاً مشابهی را داشته باشید. با این حال، P30 در حال حاضر با نصف قیمتی که نسخه پرو در حال حاضر برای آن استفاده می‌کند به فروش می‌رسد، که آن را به یکی دیگر از گزینه‌های عالی تبدیل می‌کند.

برای جزئیات بیشتر بررسی کامل Huawei P30 ما را بخوانید

4. Huawei P50 Pro: بهترین گوشی هوشمند پرچمدار هواوی

احتمالاً تعجب آور نیست که آخرین و بهترین مدل پرو هوآوی با سخت افزار با کیفیت ساخته شده است. مانند P20، P30 و P40 Pros قبل از خود، P50 Pro بهترین از بهترین ها در سری پرچمداران هواوی است و همه ویژگی های برجسته ای را ارائه می دهد که ما هواوی را دوست داریم.

امکانات داخلی بهبود یافته و قابلیت‌های عکاسی در سطح متخصص، از جمله لنز 50 مگاپیکسلی و 64 مگاپیکسلی (با زوم 3.5 برابر) وجود دارد که همگی در یک صفحه نمایش بدون حاشیه زیبا بسته‌بندی شده‌اند. حجم انبوه فضای ذخیره سازی، تا 512 گیگابایت، به این معنی است که دیگر نیازی به نگرانی در مورد تمام شدن فضای ذخیره سازی هیچ رسانه ای نخواهید داشت.

تنها نکته مهم عدم وجود اتصال 5G است. با این حال، اگر از 4G راضی هستید، P50 Pro واقعاً به رقبای خود از جمله Samsung S22 عملکرد مناسبی را ارائه می دهد. اگر به گوگل وابسته نیستید، واقعاً دلیلی برای نخریدن آن وجود ندارد.

برای جزئیات بیشتر بررسی کامل Huawei P50 Pro ما را بخوانید.

5. Huawei P50 Pocket: بهترین گوشی تاشو هواوی

گوشی‌های تاشو در حال حاضر رایج هستند و هر شرکت گوشی‌های هوشمند زیر نور خورشید گوشی‌های هوشمند خود را ایجاد می‌کند. اگر به دنبال یک جایگزین جدید هستید، ممکن است هواوی فقط پاسخ این سوال را داشته باشد. P50 Pocket یک انتخاب برتر است، با این فرض که شما در سبک زندگی برنامه Google قفل نشده اید.

همانطور که از هواوی انتظار می رود، آرایه دوربین استثنایی است، با جزئیات غنی، نوردهی خودکار خوب قضاوت شده و رنگ های بسیار دقیق. حتی دوربین سلفی نیز نسبتاً خوب است، اما متوجه شدیم که حالت پرتره در دوربین اصلی باید لنز انتخابی شما برای عکاسی افراد باشد. یک صفحه نمایش انعطاف پذیر فوق العاده اضافه کنید و در اینجا به یک برنده تبدیل می شوید.

مانند P50 Pro در بالا، فقدان 5G یک نقطه گیر است، و عمر باتری متوسط ممکن است شما را به سمت Z Flip 3 5G سامسونگ سوق دهد، اما اگر به دنبال یک گوشی تاشو هستید، این هنوز هم یک خرید عالی است.

برای جزئیات بیشتر بررسی کامل Huawei P50 Pocket ما را بخوانید.

6. Huawei P40 5G: بهترین هواوی با 5G

آخرین پرچمداران P50 اتصال 5G را در بریتانیا ارائه نمی دهند. به این ترتیب، بهترین گزینه برای کسانی که همیشه به وب وصل هستند، Huawei P40 5G 2021 است، که همچنین اتصال Wi-Fi 6 را برای افزایش پهنای باند و افزایش حداکثر سرعت (در صورت داشتن روتر سازگار) ارائه می دهد.

خارج از قابلیت اتصال، P40 یک گوشی هوشمند قوی با طراحی عالی و مجموعه دوربین های فوق العاده است. از نظر داخلی، تفاوت چندانی بین P40 و P40 Pro وجود ندارد، زیرا هر دو از Kirin 990 5G تغذیه می‌کنند، بنابراین اگر بتوانید بدون صفحه‌نمایش پیچیده زندگی کنید و دوربین اضافی را کنار بگذارید، کمی بیشتر صرفه‌جویی خواهید کرد. بله، این گوشی هوشمند به دلیل فقدان برنامه ها و خدمات گوگل دچار مشکل شده است، اما با این حال، P40 گوشی جدیدی است که پس از عرضه در سال 2020، از نظر سخت افزاری راه جدیدی را شکوفا کرد و امروز نیز به ارائه ارزش عالی ادامه می دهد.

برای جزئیات بیشتر بررسی کامل Huawei P40 ما را بخوانید.

7. Huawei P30 Lite: بهترین هواوی زیر 300 پوند

اگر گوشی‌ای می‌خواهید که به خوبی P30 Pro به نظر برسد، اما با هزینه بسیار پایین‌تری، P30 Lite یک انتخاب اقتصادی قابل تحسین است. همانطور که از نام لایت پیداست، این گوشی در قسمت داخلی قدرتمند کمی سبک‌تر است و دارای چیپست معمولی Kirin 710 و همچنین تنها 4 گیگابایت رم است.

عمر باتری کمی پایین‌تر از سایر گوشی‌های سری P است، اما با این حال هنوز هم برای تولید یک گوشی مناسب با (دوباره) دوربین‌های عالی نسبت به قیمت، دست و پا می‌زند. و مهمتر از همه، P30 Lite با قیمت بسیار پایینی به فروش می رسد.

برای جزئیات بیشتر بررسی کامل Huawei P30 Lite ما را بخوانید.

مطالعه بیشتر: بهترین گوشی های هواوی 2022

 

  • ۰۱/۰۹/۱۲
  • goldleaf.art art

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی